Älska inventering!

Ordning är värdefullt för ditt företag. Vårt molnbaserade inventariesystem ger dig full kontroll över dina resurser.

Styr rätt sak till rätt plats via mobilen, datorn eller surfplattan.

Inventariesystem

När du vill få koll – ta en lur

Det är värdefullt att ha överblick över organisationens objekt. Genom att märka och registrera dina föremål i vårt flexibla inventariesystem EasyApp får du en tydlig helhetsbild som enkelt går att koppla till företagets ekonomi och lönsamhet. Inventariesystem hjälper dig att ha kontroll över var saker och ting befinner sig samt minskar kostnader och förenklar ute i verksamheten.

Vi hjälper dig hitta rätt märkning – kontakta oss!

Efter moln kommer solsken

EasyApp gör det enkelt

Med märkning och en mobiltelefon håller du enkelt koll på företagets föremål. EasyApp Inventariesystem är en flexibel molntjänst som hjälper dig hantera alla inventarier på ditt företag. Systemet är användarvänligt och går att anpassa för alla slags verksamheter. Det är enkelt att administrera, går snabbt att implementera och ger dig mervärde redan från första stund.

Behöver du veta vem som använder en specifik dator? Ändra status eller flytta utrustning till en annan avdelning? Med EasyApp i mobilen, läsplattan eller datorn är det enkelt gjort. Du kommer igång på bara några timmar och vi erbjuder ett fast, lågt pris per användare med support och backup inkluderat.

Vill du du testa EasyApp?

Få märkbart bättre ordning

Inventarieetiketter

Att märka upp företagets inventarier med våra etiketter ger många fördelar: du får en helhetsbild av företagets materiella resurser, kostnaden för svinn och förluster minskar väsentligt och du kan se till att all utrustning nyttjas effektivt.

Vi har etiketter som passar oavsett vad du ska märka, exempelvis möbler, konst, maskiner, datorer eller mobiler. Etiketterna finns i flera format och kan anpassas utifrån dina önskemål eller behov.

Du hittar information om inventariemärkning här.

Har du ett inventariesystem eller -register?

Streckkoder förenklar och förbättrar. Genom att märka alla inventarier med en kod och använda en streckkodsläsare eller smartphone höjer du kvaliteten på din inventering och risken för fel minskar väsentligt. Dessutom går det mycket snabbare och är betydligt roligare. Med en kod som kan läsas av med scanner sparar du tid och pengar. Vi kan trycka alla vanliga streckkoder exempelvis code128 och 2D-koder som QR. Har du inte ett inventariesystem idag – kontakta oss så berättar vi mer om vår molntjänst EasyApp.

Luta dig mot oss

Paketlösningar och projektledning

Vi erbjuder jättebra paketlösningar – men gör ännu bättre specialanpassningar. Din verksamhet har unika förutsättningar och våra inventariesystem anpassas för just dina behov.

Secure & Safe gör en behovsanalys, gör anpassningar och utvecklar tilläggsmoduler vid behov. Vi kan också integrera inventariesystemet med andra system, befintliga eller nya.

Vi kan driva hela inventarieprojekt åt dig med installation, implementering, uppmärkning, inregistrering och drift. Självklart håller vi även utbildningar för att ditt företag ska få maximal nytta av vårt inventariesystem.