Secure and Safe

Helpdesk

Service desk, webbaserat system för er helpdesk/supportavdelning

Med helpdesk ges ni möjligheten att arbeta med era ärenden enligt en standard (ITIL) och ni kan automatiskt följa SLA (Service Level Agreement). Era användare registrerar ärenden och söker efter lösningar i en användarportal vilket reducerar antal ärenden. Det finns färdiga rapporter där ni kan följa hur arbetet går med ärenden, problem och ändringar. Ni kan även ta ut egna rapporter med gruppering och filtrering, och ni administrerar och konfigurerar Service Desk i ett användarvänligt gränssnitt.

Fördelar:

  • – Strukturerat arbetssätt för alla helpdesk aktiviteter och ärenden
  • – Ett sätt få anställda att jobba efter ett standardiserat och effektivt mönster
  • – Att automatiskt sätt att följa SLA (Service Level of Agreement)
  • – Statistik och trendrapporter för att identifiera problemområden och effektivisera arbete
  • – Sammantaget ska det ge er organisation minskade tekniska problem och därmed en bättre arbetssituation för era användare.


  • Välkommen att kontakta oss för mer information HÄR

    Helpdesk